Byggfaktas ABC
Om markedsføring og vinnere
Konkrete tips på hvordan du blir en vinner
Vi har flere løsninger som vil hjelpe deg og din bedrift!
Go-To Guy
Byggfakta ABC
I tillegg til vår egen erfaring med salg og markedsføring i mange år, i både normale, høye og lave økonomiske sykluser, har vi samlet forskning og erfaring fra gode og relevante kilder som vi anbefaler at du tar en titt på.Hvis du vil ha hjelp til å bli en vinner i en usikker lavkonjunktur, er du velkommen til å sende en e-post til marked@byggfakta.no så vil vi kontakte deg og finne ut av dine unike utfordringer, behov og muligheter. Vi har lønnsom informasjon og løsninger som hjelper deg og gir deg verdi og suksess.
"Vinnerne har mot og styrke til å tørre å investere. En studie på over 600 selskaper under økonomiske nedgangen på 1990-tallet, viste at de som invisterete i proaktive salgstiltak og markedsføring hadde en gjennomsnittlig vekst på 275% da konjunkturen snudde. De som hadde redusert markedsføringsinnsatsen hadde bare en vekst på 19%" - Prosales
"Når tidene er gode, bør vi annonsere. Når tidene er dårlige, MÅ du annonsere"
- Forbes