I Byggfakta har vi flere dyktige Customer Success Managere. Vårt team skiller seg fra tradisjonell kundeservice da de også gir deg kunnskapsrike råd med deres erfaring fra bygg- og anleggsmarkedet.
Med mange års erfaring og tett samarbeid med ulike entreprenører og leverandører, har vi solid kompetanse og ferdigheter for å imøtekomme dine behov og forventninger, samt skape nye muligheter for vellykkede resultater. Som kunde hos Byggfakta får du tildelt en dedikert kundeansvarlig og kontaktinformasjonen finner du enkelt tilgjengelig på plattformen din. Vi tilbyr støtte, opplæring og oppfølging gjennom hele abonnementsperioden. Med fokus på deg som kunde og ditt forretningsområde sørger hver kundeutvikler for at du har riktig utvalg og informasjon i ditt SMART-abonnement.
Trinn for å sikre effektiv bruk og gode resultater med SMART
-
Vi gir deg en gjennomgang av de viktigste funksjonene i SMART og demonstrere riktig bruk av systemet.
-
Oppsett av kundeprofilen. Vi setter opp et godt søk og filter som lagres for fremtidig bruk. I profilen din kan du ha så mange lagrede søk som trengs. Vi kan hjelpe deg med å sette opp målgruppe, entreprenøren eller leverandøren du ønsker å komme i kontakt med. Vi kan også hjelpe deg i hvilken fase du ønsker å involvere deg i prosjektet.
-
Vi setter opp kolonnene i SMART riktig slik at du får den beste visningen med ønsket informasjon på forsiden. Vi sørger for at du har full oversikt over den informasjonen du ønsker direkte på forsiden, slik at du sparer tid og slipper å gå inn på prosjektkortene.
-
I SMART kan du ta notater og lagre aktiviteter som kan synkroniseres i kalenderen din. Dette gir deg fordelen av å spare tid og holde orden. Du kan også opprette oppgaver direkte i SMART og ha dem integrert i kalenderen.
- SMART gir deg muligheten til å overvåke individuelle prosjekter så vel som en organisasjon i sin helhet.
- Anbudstjenesten i SMART samler både private og offentlige anbud i prosjektmarkedet. Vi setter opp varslinger på alt innkommende så du får beskjed.
- Vi hjelper deg med å sette opp kilder. Dette er auto-genererte leads/ prosjekter fra SMART du mottar i en ukentlig liste. Du avgjør hvilken målgruppe du ønsker å komme i kontakt med og i hvilken fase i prosjektet du ønsker å påvirke i.
- Nylig har vi introdusert en funksjon vi forbereder i SMART: Materialer. Vår rapporteringsavdeling, som samler inn prosjektinformasjon, vil nå også registrere hvilken type materialer som skal brukes i prosjektet. Dette inkluderer detaljer som gulvtype og fasade.
Er det på tide med en ny onboarding?
For at alle nye kunder skal få mest mulig ut av SMART, tilbyr vi opplæring i plattformen. Vi avtaler sammen et tidspunkt for onboarding der kundeansvarlig gir en demo slik at alle brukere får god kjennskap til plattformen. Vi anbefaler også en oppfrisking en gang i blant. Dette sikrer at alle holder seg oppdatert og maksimerer bruken av plattformen. På den måten går du ikke glipp av viktig prosjektinformasjon.
Fikk du ikke svar på det du lurte på?
Ta kontakt med oss på telefon, chat alle hverdager mellom kl 8-16 eller skriv en e-post til oss på support@byggfakta.no