Hubexos (tidligere Byggfakta Group) omstrukturering av organisasjonen tilbake i oktober 2024, medførte at Hubexo startet den globale utrullingen av Hubexo-merkevaren i over 50 virksomheter i 26 land, inkludert Byggfakta Docu AS i Norge.
Det nye Hubexo-brandet reflekterer vår forpliktelse til å jobbe som én samlet, global organisasjon. En organisasjon som gir kundene våre muligheten til å maksimere salget, effektivisere driften og bygge mer bærekraftig. Vårt nye navn reflekterer vår posisjon i hjertet av den globale byggebransjen, hvor vi forbinder data, innsikt og innovasjon for å forme fremtidens byggeri.
På bakgrunn av denne utviklingen vil Byggfakta Docu AS fra 7. mars 2025 operere under et nytt juridisk firmanavn. Denne endringen reflekterer vår forpliktelse til vekst og innovasjon for å imøtekomme behovene til våre kunder, samarbeidspartnere og øvrige interessenter på et globalt plan.
Alle våre merkevarer, inkludert SMART, Produktfakta, ProdLib og Prognosesenteret, vil beholde sine nåværende navn, mens vi fortsetter arbeidet med utrullingen av Hubexo.
”Vår sterke markedstilstedeværelse, takket være Hubexos virksomheter, er en av våre største styrker. Denne omstruktureringen reflekterer vårt ønske om å utnytte denne styrken til å skape og bygge et forenet, fremtidsorientert brand, så vi problemfritt kan hjelpe kunder uansett hvor de befinner seg", sier Thomas Bejer-Andersen, President, North East Europe. ”Hver og en av våre lokale enheter har en rik historie og har bidratt stort til vår suksess. Nå er tiden inne for å samle alle aktiviteter under én samlet global identitet, som binder sammen våre team og reflekterer vår visjon, misjon og verdier.”
Oversikt over endringen av vårt juridiske virksomhetsnavn:
Hva betyr endringen for våre kunder og samarbeidspartnere?
Våre kunder og samarbeidspartnere vil legge merke til at vår kommunikasjon, kontaktopplysninger, hjemmeside og andre digitale plattformer i stigende grad vil reflektere det nye navnet, Hubexo, for å sikre en konsistent og sammenhengende opplevelse på tvers av landegrenser. Gjennom omstruktureringen vil vi forsikre våre verdsatte kunder at vi kan kontaktes gjennom de samme kanalene som vanlig: hjemmesiden, e-mailadresser og telefonnummer.
Våre produktbrands blir på nåværende tidspunkt uendret
De samme grunnleggende prinsippene som har styrt oss gjennom vår 56 år lange historie, vil fortsatt være styrende. Kunder og samarbeidspartnere vil fortsatt motta de samme markedsledende løsningene og den samme servicen som de er vant til fra oss.
Vi streber etter å sikre en smidig overgang uten forstyrrelser i kundenes interaksjoner med oss.
Et samlet globalt brand
Endringer av juridiske firmanavn strekker seg utover Norge til alle Hubexo-eide selskaper i Europa, Asia-Stillehavsregionen og USA. Denne navneendringen er et kritisk skritt i posisjoneringen av Hubexo som en global leder i vår bransje. Ved å tilpasse våre juridiske navn styrker vi vårt engasjement overfor våre kunder, kolleger og interessenter verden over.
"Vi ser dette som mer enn bare en endring av juridisk selskapsnavn – det er et nytt kapittel for selskapet vårt, som gjør det mulig for oss å utnytte internasjonale synergier og virkelig vise vår globale rekkevidde," fortsetter Thomas Bejer-Andersen. "Etter hvert som vi fortsetter å vokse og innovere, vil Hubexo-merket gjøre det mulig for oss å kommunisere tydeligere, samarbeide mer effektivt og til syvende og sist levere enda større verdi til kundene våre over hele verden."
Hubexo hjelper bransjen med å navigere i vår stadig mer komplekse og omskiftelige verden med enestående innsikt og teknologiløsninger. Ved å hjelpe kundene våre med å selge mer, forbedre effektiviteten og bygge mer bærekraftig, kan vi alle bygge en bedre verden sammen.
Hvis du trenger ytterligere informasjon, kan du kontakte din vanlige kontaktperson hos oss.